Szeroka oferta, innowacyjne technologie, elastyczny model współpracy – to główne cechy, którymi powinna wyróżniać się najlepsza multiagencja ubezpieczeniowa. Wszystkie te jakości posiada Dom Ubezpieczeniowy Spectrum. Postaw na sprawdzonego partnera biznesowego, który zaoferuje Ci pełne wsparcie i nowoczesne rozwiązania 24/7!
Poniedziałek, 9:15 Trwa słoneczny, ale dosyć chłodny poranek. Stawiasz na biurku filiżankę aromatycznej kawy. Siadasz przed laptopem i rozpoczynasz pracę od sprawdzenia wewnętrznej poczty.
Jedną z pierwszych wiadomości jest list przewozowy – za około dwie godziny przyjedzie kurier wysłany przez Twoje centrum rozliczeń, aby odebrać dokumenty, jakie zgromadziłeś przez cały ubiegły tydzień. Trochę się tego nazbierało: polisy, umowy kupna-sprzedaży, formularze analizy potrzeb klienta, podpisane klauzule informacyjne i zgody RODO. Bierzesz kolejny łyk kawy i jednym kliknięciem generujesz raport produkcji dla wszystkich towarzystw, których polisy sprzedałeś w minionym tygodniu – w ten sposób oszczędzasz sporo czasu, bo kiedy dokumenty trafią do centrali, multiagencja rozliczy się ze wszystkimi ubezpieczycielami za Ciebie.
System informuje Cię o kończących się polisach i terminach płatności rat Twoich klientów, które przypadają w najbliższych dniach. Wykonujesz kilkanaście telefonów. Zadowoleni klienci dziękują Ci za przypomnienie. Nie dodzwoniłeś się do pana Andrzeja – nic nie szkodzi, system wyśle do niego SMS-a z informacją o zbliżającym się terminie płatności raty i kontaktem do Ciebie. Opróżniasz filiżankę z ostatniego łyka pobudzającego napoju.
10:00 Wchodzi klient. Pani Ola prosi o ofertę na ubezpieczenie swojego czerwonego Forda Mondeo. Proponujesz herbatę i zapraszasz do biurka. Za pomocą intuicyjnego interfejsu przeprowadzasz profesjonalną analizę potrzeb. Okazuje się, że pani Ola z mężem posiada nieduży dom, który kilka miesięcy temu dostała w spadku po dziadkach. Posiadłość jest nieubezpieczona.
W systemie wpisujesz informacje o pojeździe oraz dane pani Oli. Klikasz przycisk „Przelicz” i w ciągu sekund otrzymujesz kalkulację składki OC i AC w kilkunastu towarzystwach ubezpieczeniowych. Dodajesz jeszcze ryzyko NNW, assistance oraz ubezpieczenie szyb. Modyfikujesz zakres autocasco, znosząc udział własny i franszyzę integralną, ponieważ Twojej klientce zależy na pełnym wariancie ubezpieczenia. Ponownie przeliczasz i przedstawiasz pani Oli najlepszą ofertę. Dodajesz ubezpieczenie domu i możesz obniżyć składkę, stosując dodatkową zniżkę „Pełny Klient”. To bardzo atrakcyjna oferta, więc pani Ola akceptuje warunki ubezpieczenia. Klikasz „Wystaw polisę”, a system drukuje wszystkie dokumenty.
11:00 Wchodzi kurier i odbiera przesyłkę z dokumentami zebranymi w ciągu ostatniego tygodnia. System przypomina Ci, że o godz. 14.00 masz lunch z prezesem lokalnej firmy budowlanej w sprawie gwarancji ubezpieczeniowych. Odbierasz telefon – dzwoni klient, który chce dopytać o ofertę w Twoim internetowym sklepie z polisami. SPECTRUM ubezpieczenia online to platforma, która pozwala mu na samodzielny zakup polisy, a następnie wiąże ją z Twoim portfelem.
12:00 Słuchasz webinaru na temat ubezpieczeń zdrowotnych. Zaproszenie otrzymałeś wewnętrzną pocztą e-mail. Dzięki szkoleniom online możesz być na bieżąco z nowościami i wiesz, jak pozytywnie zaskoczyć klienta.
13:30 Wychodząc na spotkanie z lokalnym przedsiębiorcą, jednym kliknięciem generujesz raport inkasa. System drukuje gotowy, uzupełniony dowód wpłaty. Po drodze wchodzisz do banku i na jedno konto wpłacasz składki przyjęte za polisy różnych towarzystw. Resztą zajmie się scentralizowany system rozliczeń.
14:30 Podczas spotkania z prezesem udaje się ustalić scenariusz zwolnienia przeszło 400 tys. PLN gwarancji bankowych. To zdecydowanie podniesie zdolność kredytową przedsiębiorstwa i pozwoli na nowe inwestycje. Na polecenie ukontentowanego prezesa, zaraz po spotkaniu księgowa przesyła Ci mailem wykaz floty pojazdów z prośbą o przygotowanie oferty ubezpieczenia.
15:45 Wracasz do swojego biura, myjesz filiżankę po kawie. Oddzwania pan Andrzej. Dziękuje za SMS i przeprasza, bo zupełnie zapomniał o racie. Po 16:00 przychodzi jeszcze trzech klientów. Dwóch po najtańsze OC – to banalnie proste, pamiętasz? Za jednym kliknięciem otrzymujesz cenę ubezpieczenia w kilkunastu towarzystwach. Trzeci klient kupił ubezpieczenie rolne.
17:00 Kończysz pracę – wyłączasz urządzenia, odkładasz dokumenty. Pora wrócić do domu i odpocząć, a masz jeszcze tyle energii! Choć drzwi do Twojego biura będą zamknięte, wciąż możesz sprzedawać polisy, nawet zupełnie o tym nie wiedząc. Przez cały ten czas działa SPECTRUM ubezpieczenia online, czyli samoobsługowa platforma dla klienta.
Właśnie tak wygląda praca w Domu Ubezpieczeniowym Spectrum. Zauważyłeś, że do niemal wszystkich czynności służbowych potrzebny był Ci tylko jeden funkcjonalny system? Odbieranie poczty, rozliczanie sprzedaży, analiza potrzeb klienta, kalkulacja składek, wystawianie polisy, automatycznie wysyłane do klientów SMS-y, szkolenie online – to wszystko i wiele innych przydatnych funkcji oraz narzędzi znajdziesz w systemie All in #1 SADUS.
Wyobrażasz to sobie? Nie musisz! Przestań marzyć i zacznij działać. Sięgnij po pracę marzeń i korzystaj z innowacyjnych rozwiązań technologicznych na co dzień. Dom Ubezpieczeniowy Spectrum bezpłatnie dostarcza system All in #1 SADUS wszystkim Partnerom na terenie całego kraju. Więcej o jego zaletach oraz możliwościach biznesowych przeczytasz w zakładce Współpraca.