SADUS – innowacyjny system All in #1

SADUS – innowacyjny system All in #1

Program dla multiagencji ubezpieczeniowej powinien być idealnie skrojony na miarę potrzeb użytkownika – dlatego postanowiliśmy nie szukać półśrodków i stworzyliśmy autorski system od podstaw. Tak powstało cyfrowe środowisko pracy dla Partnerów SPECTRUM, które rozwijamy i doskonalimy od ponad 10 lat. Dzięki jego kompleksowości i wielofunkcyjności możemy poszczycić się tytułem lidera innowacji w branży ubezpieczeniowej.

Co warto wiedzieć o systemie All in #1 SADUS?

  • Jest wysoko ceniony przez naszych Partnerów.
  • Ma wsparcie aplikacji na telefon SADUS mobile.
  • To nowoczesny kombajn, który skupia liczne narzędzia w jednym miejscu.

Funkcje systemu All in #1 SADUS

Sukces każdego Partnera jest również naszym sukcesem, dlatego nieustannie troszczymy się o udogodnienia, które usprawniają pracę i czynią ją przyjemniejszą. Np. zautomatyzowanie obsługi posprzedażowej oraz scentralizowanie systemu rozliczeń zwalnia aż 30% czasu pracy! Dzięki innowacyjnym narzędziom nasi Partnerzy mogą poświęcić zaoszczędzony czas na to, co najważniejsze – budowanie relacji z klientami, doskonalenie zawodowe i rozwijanie własnego biznesu. To jednak nie jedyna funkcjonalność SADUS. Jakie narzędzia są zaimplementowane w systemie All in #1?

Obsługa klienta – prosto i przyjemnie!

  • Szybka i dokładna porównywarka – dzięki niej za jednym kliknięciem otrzymasz precyzyjnie wykalkulowane oferty ponad 20 towarzystw ubezpieczeniowych dla swojego klienta.
  • APK (Analiza Potrzeb Klienta) – to narzędzie podpowiada pytania, które należy zadać klientowi, a także przypomina o ważnych komunikatach (np. RODO, klauzula dystrybucyjna).
  • Inteligentny CRM (baza klientów z automatycznymi funkcjami) – to nie tylko lista osób, które obsługujesz, ale przede wszystkim system pozwalający na efektywne zarządzanie kontaktami. CRM powiadomi Cię o dobiegających końca polisach czy terminach płatności i przypomni o tym Twoim klientom, wysyłając SMS.
  • Twój internetowy sklep z ubezpieczeniami – SPECTRUM ubezpieczenia online to platforma działająca 24/7, która pozwala klientom sprawdzić ofertę i kupić polisę, a następnie automatycznie wiąże ją z Twoim portfelem.

Organizacja pracy – minimum formalności

  • Rejestracja dokumentów – dzięki temu narzędziu łatwo wprowadzisz do systemu dokumentację dotyczącą sprzedaży ubezpieczeń. Podobną funkcję ma aplikacja SADUS mobile, która pozwala przesyłać zdjęcia dokumentów do systemu SPECTRUM i wskazanego ubezpieczyciela.
  • Scentralizowany system rozliczeń – sprzedaż produktów różnych towarzystw ubezpieczeniowych wiąże się z wieloma formalnościami, jednak nie musisz się o to troszczyć. Wystarczy, że wpłacisz gotówkę na jedno konto na podstawie raportu inkaso wygenerowanego przez system, a papierowe dokumenty przekażesz kurierowi – resztą zajmiemy się za Ciebie.
  • Bezpieczna poczta e-mail – podstawowe narzędzie komunikacji w sieci SPECTRUM. Tą drogą otrzymasz ważne komunikaty, branżowe newsy i zaproszenia na szkolenia. Korzystanie ze skrzynki w tej domenie gwarantuje najwyższy poziom ochrony przesyłanych za jej pomocą informacji (to szczególnie istotne, gdy chodzi o dane wrażliwe, poufne lub osobowe).
  • Kalendarz – możesz notować w nim najważniejsze zadania, terminy szkoleń czy spotkań. Dzięki temu system przypomni Ci o zaplanowanych wydarzeniach z odpowiednim wyprzedzeniem.
  • Statystyki – narzędzie analityczne pomoże Ci w obiektywny sposób ocenić wydajność pracy, wypunktuje sukcesy i podpowie, jakie obszary wymagają więcej uwagi.
  • Centrum Wiedzy z bazą e-learningową – to nie tylko encyklopedia i zbiór wewnętrznych kontaktów, ale również platforma, na której znajdziesz moduły szkoleniowe w postaci webinarów i krótkich testów utrwalających zdobytą wiedzę.

SADUS – idealny program dla multiagencji ubezpieczeniowej

System All in #1 SADUS to innowacyjne rozwiązanie w całości zaprojektowane i wykonane przez ekspertów SPECTRUM, którzy specjalizują się w różnych dziedzinach. Dzięki temu cyfrowe środowisko pracy jest doskonale dopasowane do potrzeb użytkowników i reaguje na ich oczekiwania.

Pierwsza wersja SADUS została uruchomiona w 2011 roku. Zaimplementowano w niej narzędzia, które umożliwiały nie tylko wyliczenie składki czy porównanie ofert, ale również wystawienie polisy. Każdy upgrade systemu wiązał się z istotną innowacją – platforma stopniowo ewoluowała w kompleksowe i zaawansowane technologicznie centrum zarządzania dla każdego Partnera SPECTRUM.

System All in #1 SADUS jestinnowacyjny, wydajny, intuicyjny i bezpieczny – na każdym kroku dbamy o to, aby dostarczać naszym Partnerom wysokiej jakości backoffice. Ich zadowolenie utwierdza nas w przekonaniu, że robimy to dobrze, a SADUS to najlepszy program dla multiagencji.