Agenci SPECTRUM dysponują szerokim wachlarzem narzędzi, które usprawniają obsługę klienta. Oferujemy nie tylko kompleksowy system SADUS 5.0, ale też wspierającą go aplikację mobilną, którą można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play i App Store.
Innowacyjne i wielofunkcyjne oprogramowanie na telefon to znaczne udogodnienie, które automatyzuje część pracy, przyspiesza wykonywane działania oraz zapewnia komfortową i sprawną obsługę klienta. SADUS mobile jest w pełni kompatybilny z kompleksowym systemem All in #1 SADUS i pozwala na wykonanie wielu czynności z poziomu smartfona, co sprawdza się podczas spotkań z klientem w biurze lub terenie. Funkcjonalność aplikacji jest potwierdzona nie tylko przez naszych Partnerów, lecz również wyróżnienie przyznane przez Gazetę Ubezpieczeniową.
Jakie funkcjonalności oferuje SADUS mobile – aplikacja dla Agentów ubezpieczeniowych sieci SPECTRUM?
- Śledzenie terminów egzaminów i szkoleń – intuicyjny w obsłudze terminarz wyświetla informacje o zbliżających się wydarzeniach i umożliwia łatwy dostęp do szczegółów, co przydaje się zwłaszcza podczas wdrożenia do sieci SPECTRUM oraz kwalifikacji zawodowej agenta.
- Skanowanie kodów AZTEC z dowodu rejestracyjnego – przygotowanie oferty ubezpieczenia samochodowego jest znacznie prostsze dzięki funkcji zaczytywania danych pojazdu. Wystarczy zeskanować kod AZTEC z dowodu rejestracyjnego, a SADUS mobile automatycznie rozszyfruje informacje i utworzy kalkulację dla danego modelu. Dzięki temu można obliczyć składkę w niespełna minutę!
- Dodawanie plików do systemu SPECTRUM – za pomocą aplikacji można w prosty sposób wprowadzić do systemu SADUS np. zdjęcia dokumentów związanych z polisą, ratami, modyfikacjami, RODO czy APK. Proces odbywa się w jeszcze prostszy, zautomatyzowany sposób w przypadku dokumentów, które posiadają kod kreskowy lub QR.
- Przesyłanie wybranych dokumentów do systemów towarzystw ubezpieczeniowych – podczas wczytywania dokumentów do SADUS można zaznaczyć dodatkową opcję, która umożliwia przesłanie obrazów również do wybranego ubezpieczyciela.
- Sprawdzenie ubezpieczenia OC dowolnego pojazdu w UFG – aplikacja komunikuje się z UFG, aby pobrać dane o ubezpieczeniu OC wskazanego samochodu na zadany dzień. Aby uzyskać taką informację, należy wprowadzić numer rejestracyjny lub VIN oraz datę.
- Wykonanie inspekcji do AC pojazdu – za pomocą aplikacji można przesłać zdjęcia samochodu ubezpieczanego w ramach polisy autocasco. Zostaną one automatycznie powiązanie z polisą oraz danymi auta w systemie. W przypadku zdalnej obsługi istnieje też możliwość przesłania klientowi linku do samodzielnego załączenia zdjęć pojazdu (z poziomu systemu SADUS All in #1).
- Korzystanie z klienta e-mail – za pośrednictwem SADUS mobile można w wygodny sposób sprawdzać skrzynkę pocztową w domenie SPECTRUM.
SADUS mobile zawiera szeroki wachlarz zaimplementowanych narzędzi, jest wydajny w działaniu i nie przeciąża telefonu. Aplikacja zajmuje mało pamięci (ok. 15 MB) oraz ma niewielkie wymagania systemowe, dzięki czemu zapewnia płynne działanie. Oprogramowanie ma również przejrzysty, intuicyjny interfejs, dzięki któremu korzystanie z funkcjonalności SADUS mobile jest bardzo proste. Produkt jest dedykowany urządzeniom opartym na Androidzie w wersji 7 (lub nowszej), a także iOS 15 (lub nowszy).
Jesteś Agentem Domu Ubezpieczeniowego Spectrum? Kliknij jeden z poniższych odnośników, aby pobrać aktualną wersję aplikacji SADUS mobile na swoje urządzenie.