Zostały ogłoszone wyniki kolejnego, jubileuszowego rankingu Top Marka 2017, stanowiącego kolektywny projektem magazynu „Press” oraz „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analizie podlegały publikowane materiały internetowe oraz prasowe w okresie 1.07.2016 – 30.06.2017, czyli łącznie ponad 32 mln. informacji. Projekt obejmował 11 najczęściej występujących w mediach branż w tym ubezpieczenia.
Pozycje w rankingu określał wskaźnik Power, opisujący siłę danej marki i wpływ jej popytu na branżę.
Dziesiątą edycję konkursu, pod względem publikacji po raz kolejny wygrało PZU. Dalsze lokaty zajmowały odpowiednio Ergo Hestia, Aviva, Allianz oraz Generali. W tej kategorii liczyła się ogólna liczba materiałów prasowych, ich treść oraz wymiar. PZU zajęło również pierwsze miejsce pod względem informacji przekazywanych w Internecie i Social Media, wyprzedzając Ergo Hestię i Allianz.
Pozostałymi zwycięzcami z podziałem na branżę zostali : Coca-Cola – artykuły spożywcze, Polpharma – farmacja, RMF FM – rozgłośnie radiowe, Biedronka – sieci handlowe, Plus – telekomunikacja, Orlen – stacje paliw, PKO Bank Polski – branża bankowa, TVN – stacje telewizyjne, PGE – branża energetyczna, Volkswagen – branża motoryzacyjna.
Źródło : PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Miesięcznik Press
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.
Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.