Dom Ubezpieczeniowy Spectrum w ramach usług usługi zdalnego biura uruchomił serwis SPECTRUM ubezpieczenia online. Innowacyjna platforma umożliwiająca zakup ubezpieczenia online daje szereg dodatkowych korzyści zarówno dla klienta jak i agenta.
Klient serwisu SPECTRUM ubezpieczenia online uzyskał możliwość samodzielnego zakupu polisy z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Ponadto klient podczas wyliczania składki w każdym momencie może skorzystać z pomocy swojego agenta, do którego kontakt przez cały czas widzi na ekranie swojego urządzenia. Podczas rozmowy telefonicznej agent może sprawdzić kalkulację, doradzić, uzupełnić i wprowadzić oczekiwane przez klienta zmiany. Jest to innowacyjne rozwiązanie, które każdemu klientowi gwarantuje profesjonalne wsparcie w procesie zakupu ubezpieczenia online.
W serwisie SPECTRUM ubezpieczenia online, każdy agent współpracujący z Domem Ubezpieczeniowym Spectrum może zarządzać swoim własnym internetowym “sklepem z polisami”. Każdy agent dysponuje własnym adresem URL, indywidualnym kodem numerycznym placówki oraz graficznym kodem QR, które może rozdzielnie, niezależnie i na różne sposoby dystrybuować wśród obecnych i przyszłych klientów. Dystrybucja materiałów marketingowych możliwa jest z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju nośników, począwszy od tradycyjnych ulotek, czy wizytówek opatrzonych kodem QR po rozsyłanie linków do serwisu SPECTRUM ubezpieczenia online różnego rodzaju komunikatorami oraz publikowanie w mediach społecznościowych. Dzięki indywidualnie personalizowanym dostępom do serwisu SPECTRUM ubezpieczenia online, mamy pewność, że każdy klient precyzyjne trafi na swojego agenta.
Usługa zdalnego biura to nowoczesny ekosystem umożliwiający bezpieczną i satysfakcjonującą kooperację w obszarze szeroko rozumianych ubezpieczeń. W ramach usługi zdalnego biura klient otrzymuje możliwość zakupu polisy samodzielnie w serwisie SPECTRUM ubezpieczenia online. Może też podczas procesu zakupu skorzystać z pomocy profesjonalnego doradcy.
Usługa zdalnego biura to również Panel Klienta, w którym każdy klient Domu Ubezpieczeniowego Spectrum po zalogowaniu się przez stronę internetową może zobaczyć wszystkie swoje ubezpieczenia, zarówno polisy aktywne jak i te które już wygasły. Poprzez Panel Klienta można także odebrać polisę zdalną, przesłać wypowiedzenie umowy lub zgłosić sprzedaż pojazdu.
Usługa zdalnego biura to też polisy zdalne. Każdą polisę można “zamówić” u agenta i odebrać mailem lub przez Panel Klienta.
Jeden komentarz do “Usługa zdalnego biura – przyjazny ekosystem Domu Ubezpieczeniowego Spectrum”
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.
Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.