Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706
Aviva stanie się częścią Allianz – dla klientów nic się nie zmieni - Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM

Aviva stanie się częścią Allianz – dla klientów nic się nie zmieni

26 maja 2022

Bez kategorii

Zbliża się termin fuzji, w ramach której polskie spółki Aviva zostaną zintegrowane ze strukturami towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz. Dnia 13 maja Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) dała zielone światło na sfinalizowanie tego procesu. Planowana data połączenia przypada na 1 lipca 2022 r. Oznacza to, że już od 2 lipca Aviva będzie funkcjonować pod marką Allianz.

Aviva pod nową marką

Przygotowania związane z planowanym połączeniem spółek trwają od marca 2021 roku, kiedy została zawarta umowa. Przełomowym momentem w sprawie połączenia Aviva i Allianz była jednogłośnie pozytywna decyzja Komisji Nadzoru Finansowego, która zapadła w połowie maja tego roku po szczegółowym zbadaniu sprawy. Od tej chwili do zakończenia procesu wymagane są jeszcze wpisy do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zatwierdzenie zmian w statutach spółek przez KNF. Z komunikatów przedstawianych przez obie strony umowy wynika, że fuzja znajduje się już na ostatniej prostej i z początkiem lipca płynnie dobiegnie końca.

Płynne przejście dla klientów, partnerów i pośredników

Aviva i Allianz dokładają wszelkich starań, aby fuzja przebiegła płynnie zarówno dla klientów, jak i doradców ubezpieczeniowych. Spółki gwarantują klientom dalsze działanie polis w ustalonym zakresie, likwidację szkód na tych samych zasadach, a także możliwość przedłużenia umowy, jeżeli polisa się kończy, a klient chciałby dalej korzystać z ochrony ubezpieczeniowej w ramach wybranego produktu. Dla wielu klientów istotna jest także możliwość zwrócenia się do swojego zaufanego doradcy – w tym aspekcie Allianz również zapewnia o braku zmian. Współpraca z partnerami i pośrednikami będzie kontynuowana.

Allianz: „Chronimy Twoją przyszłość”

Misją towarzystwa ubezpieczeniowego Allianz jest tworzenie rozwiązań, które zapewniają klientom skuteczną ochronę i poczucie bezpieczeństwa, które motywuje do działania.

W Allianz kierujemy się naszym motto – “Chronimy Twoją przyszłość”. (…) Od 1890 roku na całym świecie Allianz stara się chronić życie ludzi i dawać im odwagę do tego, co przed nimi. Jesteśmy aktuariuszami, doradcami i agentami, inżynierami, prawnikami i ekspertami technologicznymi. Jesteśmy córkami i synami, matkami i ojcami, księgowymi, inwestorami i przedsiębiorcami – i wspólnie kształtujemy rynek ubezpieczeń. Pracownicy Allianz żyją tymi samymi wartościami, którymi przez lata kierowała się Aviva – możemy przeczytać w komunikacie o fuzji, który widnieje na stronie przejmowanej spółki. Po ukończeniu procesu fuzji Allianz planuje rozszerzenie oferty o bardziej zróżnicowane produkty w odpowiedzi na nowe potrzeby i oczekiwania klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o najnowszej ofercie Allianz lub innego ubezpieczyciela? Skorzystaj z pomocy eksperta, który reprezentuje ponad 30 towarzystw. Odwiedź biuro lub zadzwoń – Doradcę Klienta w Twojej okolicy znajdziesz na mapie placówek lub w aplikacji ubezpieczeniowej SPECTRUM mobile.

Źródła:


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.