Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706
Digitalizacja pracy agenta – nowe narzędzia pracy dla agentów - Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM

Digitalizacja pracy agenta – nowe narzędzia pracy dla agentów

W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum wielofunkcyjne oprogramowanie dla agentów umożliwiające wykonanie całego szeregu czynności z poziomu smartfona już od wielu lat funkcjonuje z powodzeniem i ciągle się rozwija. Digitalizacja pracy agenta ubezpieczeniowego to dla nas jeden z priorytetowych obszarów i z dumą możemy powiedzieć, że mamy na tym polu imponujące osiągnięcia.

Rozwiązania opracowane przez specjalistów SPECTRUM pozwalają np. zarabiać na polisach zakupionych przez kalkulator online i zoptymalizować ogromną część działań związanych z obsługą Klienta czy przygotowywaniem przejrzystych kalkulacji. Nasza autorska aplikacja SADUS mobile okazała się na tyle przydatnym narzędziem, że znalazła uznanie w oczach redakcji Gazety Ubezpieczeniowej, czyli jednego z najważniejszych mediów w branży, o czym szerzej piszemy tutaj.

Digitalizacja pracy agenta ubezpieczeniowego – kompleksowy wachlarz rozwiązań

Nowoczesne narzędzia SPECTRUM to nie tylko scentralizowany system rozliczeń czy możliwość porównania ofert kilkunastu towarzystw za zaledwie jednym kliknięciem. System SADUS All in #1 to pakiet rozwiązań, które potrzebne są agentowi do zdigitalizowania swojej pracy, aby wykonywać ją w sprawny i dogodny sposób za pomocą wirtualnych narzędzi. Można powiedzieć, że system działa jak doświadczony, znający się na swojej robocie asystent, który przypomni Ci, że jednemu z Twoich Klientów niedługo kończy się polisa, zadba o kompletność dokumentacji sprzedażowej, a do tego pomoże Ci przeprowadzić dokładną analizę potrzeb Klienta.

Spore ułatwienie stanowi też aplikacja SADUS mobile, dzięki której digitalizacja pracy agenta wchodzi na zupełnie nowy poziom. Wystarczy, że w kieszeni masz smartfon z Androidem lub iOS – i już możesz w każdym momencie i z dowolnego miejsca sprawdzić ważność polisy OC w UFG, zeskanować kody AZTEC z dowodu rejestracyjnego, aby obliczyć wysokość składki dla konkretnego auta, czy też przesłać komplet dokumentów do SADUS i wybranych towarzystw.

Nowoczesny Agent Support w SPECTRUM

W domu Ubezpieczeniowym Spectrum wspieramy agentów, tworząc dla nich cyfrowe środowisko pracy i komplet narzędzi informatycznych. Rozwijając infrastrukturę Agent Support, korzystamy z doświadczenia ekspertów w dziedzinie ubezpieczeń, IT i prawa. System SADUS All in #1 oraz aplikacja SADUS mobile należą do wielu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych, jakie oferujemy naszym Partnerom. Dostęp do nich uzyskasz od razu po nawiązaniu współpracy ze SPECTRUM, więc zapraszamy do kontaktu!


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.