W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum wielofunkcyjne oprogramowanie dla agentów umożliwiające wykonanie całego szeregu czynności z poziomu smartfona już od wielu lat funkcjonuje z powodzeniem i ciągle się rozwija. Digitalizacja pracy agenta ubezpieczeniowego to dla nas jeden z priorytetowych obszarów i z dumą możemy powiedzieć, że mamy na tym polu imponujące osiągnięcia.
Rozwiązania opracowane przez specjalistów SPECTRUM pozwalają np. zarabiać na polisach zakupionych przez kalkulator online i zoptymalizować ogromną część działań związanych z obsługą Klienta czy przygotowywaniem przejrzystych kalkulacji. Nasza autorska aplikacja SADUS mobile okazała się na tyle przydatnym narzędziem, że znalazła uznanie w oczach redakcji Gazety Ubezpieczeniowej, czyli jednego z najważniejszych mediów w branży, o czym szerzej piszemy tutaj.
Digitalizacja pracy agenta ubezpieczeniowego – kompleksowy wachlarz rozwiązań
Nowoczesne narzędzia SPECTRUM to nie tylko scentralizowany system rozliczeń czy możliwość porównania ofert kilkunastu towarzystw za zaledwie jednym kliknięciem. System SADUS All in #1 to pakiet rozwiązań, które potrzebne są agentowi do zdigitalizowania swojej pracy, aby wykonywać ją w sprawny i dogodny sposób za pomocą wirtualnych narzędzi. Można powiedzieć, że system działa jak doświadczony, znający się na swojej robocie asystent, który przypomni Ci, że jednemu z Twoich Klientów niedługo kończy się polisa, zadba o kompletność dokumentacji sprzedażowej, a do tego pomoże Ci przeprowadzić dokładną analizę potrzeb Klienta.
Spore ułatwienie stanowi też aplikacja SADUS mobile, dzięki której digitalizacja pracy agenta wchodzi na zupełnie nowy poziom. Wystarczy, że w kieszeni masz smartfon z Androidem lub iOS – i już możesz w każdym momencie i z dowolnego miejsca sprawdzić ważność polisy OC w UFG, zeskanować kody AZTEC z dowodu rejestracyjnego, aby obliczyć wysokość składki dla konkretnego auta, czy też przesłać komplet dokumentów do SADUS i wybranych towarzystw.
Nowoczesny Agent Support w SPECTRUM
W domu Ubezpieczeniowym Spectrum wspieramy agentów, tworząc dla nich cyfrowe środowisko pracy i komplet narzędzi informatycznych. Rozwijając infrastrukturę Agent Support, korzystamy z doświadczenia ekspertów w dziedzinie ubezpieczeń, IT i prawa. System SADUS All in #1 oraz aplikacja SADUS mobile należą do wielu innowacyjnych rozwiązań technologicznych i biznesowych, jakie oferujemy naszym Partnerom. Dostęp do nich uzyskasz od razu po nawiązaniu współpracy ze SPECTRUM, więc zapraszamy do kontaktu!
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.
Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.