Dlaczego agenci wybierają multiagencję SPECTRUM?

Myślisz o własnym biznesie? Chciałbyś zyskać niezależność, a jednocześnie bazować na sprawdzonym i dochodowym modelu biznesowym? Zależy Ci na współpracy z zaufaną marką? Świetnie trafiłeś! DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM od lat współpracuje z osobami, które chcą realizować swoje plany i mają odwagę przyjąć nowe wyzwania.  Rozpoczynamy cykl artykułów, w którym spróbujemy odpowiedzieć na pytanie postawione w tytule.

Zapytaliśmy naszych współpracowników co według nich jest największym plusem przy współpracy z multiagencją i w odpowiedziach zdecydowanej większości królował system. Nasi partnerzy przyznają, że szukając idealnego rozwiązania dla swojego biznesu, największym dylematem były dla nich rozwiązania systemowe. Jest to temat o tyle ważny, że dobrze stworzony system może być nieprawdopodobnym wsparciem i zaoszczędzić wiele czasu i wysiłku w codziennej pracy. DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM może pochwalić się systemem, który zrewolucjonizował pracę całej naszej sieci.

Multifunkcyjny System Transakcyjny SADUS jest autorskim projektem naszego działu IT i od początku do końca stworzony jest z myślą o codziennej pracy całej sieci. Każdy, w zależności od stanowiska czy rodzaju wykonywanej pracy, otrzymuje spersonalizowany dostęp do tych funkcji systemu, które pozwalają mu na zrealizowanie codziennych zadań poprzez pracę w tym jednym miejscu.

Osoby pracujące bezpośrednio z klientem mają możliwość wykonania wszelkich czynności związanych z obsługą bazując jedynie na systemie SADUS. Praca z klientem rozpoczyna się od zapoznania klienta z obowiązującymi klauzulami informacyjnymi oraz przeprowadzenia analizy jego potrzeb (APK) oraz pozyskania oświadczeń dotyczących RODO. Bogatsi o uzyskaną wiedzę możemy przystąpić do kalkulacji składki. Oczywiście, nie musimy wpisywać danych oddzielnie do kalkulatorów poszczególnych towarzystw. Dzięki SADUS, dane wprowadzamy tylko raz, a po kliknięciu „przelicz” otrzymujemy natychmiastową ofertę z wielu towarzystw. Wiadomym jest, że zaznaczenie dodatkowych opcji takich jak „assistance”, auto-casco czy ubezpieczenie szyb nie gwarantuje takiego samego zakresu we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego SADUS został wzbogacony o karty produktów, które są niewątpliwym wsparciem w trakcie prezentacji oferty klientowi. Od momentu, w którym klient podejmie decyzję, który produkt najlepiej odpowiada jego oczekiwaniom, do czasu, gdy mamy na biurku gotową do podpisu polisę mija zaledwie kilkadziesiąt sekund. W przypadku, gdy konieczne jest wypowiedzenie dotychczasowej umowy, drukujemy odpowiedni dokument, wypełniony danymi naszego klienta, na którym wystarczy jedynie złożyć podpis. Jeśli w trakcie APK umówiliśmy się na kontakt z klientem w sprawie kolejnego produktu ubezpieczeniowego, możemy to zanotować w systemie, a w wyznaczonym przez siebie terminie dostaniemy e-mail z przypomnieniem o tym kontakcie. Dzięki temu nic nie umknie naszej pamięci, a klient będzie miał poczucie, że wybrał odpowiedniego doradcę, dbającego o zabezpieczenie jego interesów.

Zachęcam do śledzenia naszej strony oraz profilu na FB, gdzie poznacie Państwo kolejne funkcjonalności naszego Multifunkcyjnego Systemu Transakcyjnego SADUS.

CDN…


Dodaj komentarz