Dlaczego agenci wybierają multiagencję SPECTRUM?

19 grudnia 2018

biznes, ciekawostki, SADUS

Myślisz o własnym biznesie? Chciałbyś zyskać niezależność, a jednocześnie bazować na sprawdzonym i dochodowym modelu biznesowym? Zależy Ci na współpracy z zaufaną marką? Świetnie trafiłeś! DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM od lat współpracuje z osobami, które chcą realizować swoje plany i mają odwagę przyjąć nowe wyzwania.  Rozpoczynamy cykl artykułów, w którym spróbujemy odpowiedzieć na pytanie postawione w tytule.

Zapytaliśmy naszych współpracowników co według nich jest największym plusem przy współpracy z multiagencją i w odpowiedziach zdecydowanej większości królował system. Nasi partnerzy przyznają, że szukając idealnego rozwiązania dla swojego biznesu, największym dylematem były dla nich rozwiązania systemowe. Jest to temat o tyle ważny, że dobrze stworzony system może być nieprawdopodobnym wsparciem i zaoszczędzić wiele czasu i wysiłku w codziennej pracy. DOM UBEZPIECZENIOWY SPECTRUM może pochwalić się systemem, który zrewolucjonizował pracę całej naszej sieci.

Multifunkcyjny System Transakcyjny SADUS jest autorskim projektem naszego działu IT i od początku do końca stworzony jest z myślą o codziennej pracy całej sieci. Każdy, w zależności od stanowiska czy rodzaju wykonywanej pracy, otrzymuje spersonalizowany dostęp do tych funkcji systemu, które pozwalają mu na zrealizowanie codziennych zadań poprzez pracę w tym jednym miejscu.

Osoby pracujące bezpośrednio z klientem mają możliwość wykonania wszelkich czynności związanych z obsługą bazując jedynie na systemie SADUS. Praca z klientem rozpoczyna się od zapoznania klienta z obowiązującymi klauzulami informacyjnymi oraz przeprowadzenia analizy jego potrzeb (APK) oraz pozyskania oświadczeń dotyczących RODO. Bogatsi o uzyskaną wiedzę możemy przystąpić do kalkulacji składki. Oczywiście, nie musimy wpisywać danych oddzielnie do kalkulatorów poszczególnych towarzystw. Dzięki SADUS, dane wprowadzamy tylko raz, a po kliknięciu „przelicz” otrzymujemy natychmiastową ofertę z wielu towarzystw. Wiadomym jest, że zaznaczenie dodatkowych opcji takich jak „assistance”, auto-casco czy ubezpieczenie szyb nie gwarantuje takiego samego zakresu we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych, dlatego SADUS został wzbogacony o karty produktów, które są niewątpliwym wsparciem w trakcie prezentacji oferty klientowi. Od momentu, w którym klient podejmie decyzję, który produkt najlepiej odpowiada jego oczekiwaniom, do czasu, gdy mamy na biurku gotową do podpisu polisę mija zaledwie kilkadziesiąt sekund. W przypadku, gdy konieczne jest wypowiedzenie dotychczasowej umowy, drukujemy odpowiedni dokument, wypełniony danymi naszego klienta, na którym wystarczy jedynie złożyć podpis. Jeśli w trakcie APK umówiliśmy się na kontakt z klientem w sprawie kolejnego produktu ubezpieczeniowego, możemy to zanotować w systemie, a w wyznaczonym przez siebie terminie dostaniemy e-mail z przypomnieniem o tym kontakcie. Dzięki temu nic nie umknie naszej pamięci, a klient będzie miał poczucie, że wybrał odpowiedniego doradcę, dbającego o zabezpieczenie jego interesów.

Zachęcam do śledzenia naszej strony oraz profilu na FB, gdzie poznacie Państwo kolejne funkcjonalności naszego Multifunkcyjnego Systemu Transakcyjnego SADUS.

CDN…


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.