Druga opinia medyczna to świadczenie w ramach polisy zdrowotnej, które polega na konsultacji z innym specjalistą w danej dziedzinie medycyny. Dzięki temu mamy możliwość potwierdzenia diagnozy i otrzymania szerszej informacji o metodach leczenia. Możliwość uzyskania drugiej opinii medycznej mamy w ubezpieczeniach zdrowotnych towarzystw takich, jak Allianz (Opieka medyczna bez granic), Ergo Hestia (Global Doctors) czy Warta (Leczenie ubezpieczonego za granicą). Istnieje też możliwość wykupienia tego ryzyka oddzielnie lub z polisą na życie i jej rozszerzeniami. W ofercie każdego z tych ubezpieczycieli ochrona obejmuje nie tylko drugą opinię medyczną, ale również leczenie za granicą i wiele innych świadczeń, które pozwolą wrócić do zdrowia po ciężkim zachorowaniu.
Tego typu polisa zapewni Tobie i Twoim bliskim pełną organizację i pokrycie kosztów leczenia za granicą w razie wystąpienia poważnych stanów chorobowych, takich jak nowotwory złośliwe (również w stadium przedinwazyjnym in situ), wymiana lub naprawa zastawek serca, operacja naczyń wieńcowych, operacja neurochirurgicznej, przeszczep narządów od żyjącego dawcy czy przeszczep szpiku kostnego.
Dzięki polisie zyskujesz:
- drugą opinię medyczną i opracowanie planu leczenia,
- organizację i pokrycie kosztów transportu do wybranej kliniki,
- pokrycie kosztów biletów i transferów,
- zapewnienie i opłacenie zakwaterowania za granicą – także dla osoby towarzyszącej, a w przypadku leczenia dziecka nawet dla dwóch osób towarzyszących,
- wsparcie tłumacza w całym procesie,
- opłacenie kosztów leczenia w specjalistycznej klinice za granicą, w tym opłacenie zleconych badań i zabiegów, leków, operacji, opieki lekarzy i pielęgniarek, a także wyżywienia w szpitalu,
- stałą kontrolę stanu zdrowia po zakończeniu leczenia, dostępną w placówkach medycznych w Polsce i za granicą w całym 36-miesięcznym okresie świadczeniowym.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat ubezpieczenia, które pokryje koszty kompleksowego leczenia poza granicami naszego kraju, skorzystaj z pomocy eksperta! Odwiedź biuro lub zadzwoń – Doradcę Klienta znajdziesz na mapie placówek lub za pomocą aplikacji ubezpieczeniowej SPECTRUM mobile.
Źródła:
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.
Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.