Z okazji 10-lecia franczyzy o swoich doświadczeniach opowiada Izabela Kondziołka, właścicielka placówki w Tychach.
Na pomysł, by zacząć działalność w ubezpieczeniach, wpadłam podczas poszukiwania sposobu na biznes odpowiedniego dla moich oczekiwań i stylu życia. Wybrałam tę branżę z praktycznych względów, takich jak możliwość pracy w moim mieście, a także charakter działalności ubezpieczeniowej, który umożliwia wygodną pracę biurową i nie wymaga środków obrotowych. Z przedstawicielami Domu Ubezpieczeniowego Spectrum zapoznałam się podczas targów franczyzowych w Warszawie – pierwsza rozmowa bardzo mi się podobała i szybko poczułam, że zaiskrzyło – więc umówiłam się na kolejne spotkanie, a potem przyszła pora na wdrożenie i aktywację. Po około 3-4 latach działalności dołączył do mnie mąż. Mimo że wcześniej zajmował się pracą w innym charakterze, doskonale odnalazł się w ubezpieczeniach, co zaobserwowałam z bardzo miłym zaskoczeniem. Od tamtej pory razem prowadzimy tyski oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum.
Wybrałam franczyzowy model współpracy, który – choć wymaga początkowej inwestycji – zapewnia kompleksowe wsparcie i według mnie sprawia również, że sukces przychodzi łatwiej. Centrala SPECTRUM pomogła zaaranżować odpowiednie oznakowanie i wyposażenie lokalu, zorganizowała szkolenia i wyposażyła mnie we wszystkie potrzebne narzędzia. Przede wszystkim system All in #1 SADUS, który pozwala na szybkie porównanie ofert oraz wystawianie polisy z poziomu porównywarki. Wiele wygody zapewnia zautomatyzowanie procesów takich, jak rozliczenia z towarzystwami ubezpieczeniowymi za sprzedaż polis czy przypomnienia dla klientów o kończącym się terminie ochrony. Częste aktualizacje i usprawnienia odczuwalnie poprawiają komfort pracy.
W działalności agenta ubezpieczeniowego najlepsze jest to, że zapewnia stabilność i jednocześnie dużą swobodę. Mogę kontrolować czas pracy tak, jak mi to odpowiada. Każdy dzień jest inny i nie ma monotonii. Podczas spotkań z klientami poznaję wiele ciekawych historii. Mam elastyczność w wyborze kierunku sprzedaży, a to znaczy, że nie muszę realizować określonych limitów czy programów, a zamiast tego mogę skupić się na rozwiązaniach, które są adekwatne do potrzeb mojego klienta. Doceniam fakt, że w ofercie SPECTRUM są zarówno dedykowane, jak i trudno dostępne produkty. Jeżeli mam pytanie lub potrzebuję pomocy w rozwiązaniu problemu, mogę liczyć na kolegów i koleżanki z działów wsparcia sprzedaży, administracji czy IT. Wsparcie, jakie otrzymuję z centrali, jest wielowymiarowe. Obejmuje też aspekty formalno-prawne oraz materiały marketingowe. Kompleksowy backoffice odegrał ważną rolę w sukcesie jaki odnieśliśmy z mężem w naszej placówce. Mijające właśnie 10 lat współpracy to czas pełen ciekawych wyzwań i satysfakcjonującego rozwoju. Oddział Domu Ubezpieczeniowego Spectrum w Tychach prosperuje i z okazji okrągłego jubileuszu życzymy sobie, aby to trwało.
Przejdź na stronę poświęconą współpracy i sprawdź nowoczesne rozwiązania biznesowe, jakie oferuje Dom Ubezpieczeniowy Spectrum.
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.
Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.