Ubezpieczenie smartfona – dlaczego warto je mieć?

22 listopada 2023

ciekawostki, ubezpieczenia

Naprawa uszkodzonego smartfona lub zakup nowego sprzętu zwykle wiąże się z dużym wydatkiem. Jak tego uniknąć? Skorzystaj z ochrony ubezpieczeniowej, która pokryje koszty. Sprawdź, jak możesz skutecznie ubezpieczyć swój smartfon!

Ubezpieczenie smartfona – co obejmuje?
Z ubezpieczenia smartfona może skorzystać każda osoba fizyczna, a także przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą. Istnieje też możliwość ubezpieczenia telefonu swojego dziecka. Ochrona obowiązuje na terenie całego świata i obejmuje m. in.:

  • wypadek (niespodziewanie uszkodzenie sprzętu przez Ciebie lub osobę trzecią),
  • uszkodzenie na skutek zalania,
  • uszkodzenie w wyniku wystąpienia przepięcia,
  • utrata urządzenia z powodu kradzieży z włamaniem lub rabunku.

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie smarfona?
Smartfon to narzędzie niezbędne zarówno do pracy, jak i rozrywki. Korzystamy z niego na co dzień, przez co narażony jest na wiele wiele czynników ryzyka. Jedna chwila nieuwagi może skończyć się poważnym uszkodzeniem, które uniemożliwia dalsze korzystanie z urządzenia. Ubezpieczając smartfona, zapewniasz sobie gwarancje skutecznej pomocy w razie wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Kluczowe atuty takiej polisy to:

  • ochronę osobistego sprzętu elektronicznego – nie tylko smartfon, ale też smartwatch i tablet,
  • szeroki zakres ubezpieczenia – ochrona w na wypadek wystąpienia zdarzeń losowych, m. in. zalanie, przepięcie, nadepnięcie,
  • koszty naprawy lub wymiany sprzętu pokrywa ubezpieczyciel,
  • w razie kradzieży lub rabunku (w tym również bagażu podręcznego) ubezpieczyciel zapewnia nowy sprzęt,
  • możliwość ubezpieczenia używanego sprzętu, którego data premiery w Polsce miała miejsce nie więcej niż 4 lata temu,
  • brak limitu dla zgłaszanych szkód (ochrona działa do wyczerpania sumy ubezpieczenia),
  • naprawa wyświetlacza w ramach ubezpieczenia,
  • usługi dodatkowe: naprawa w ciągu 5 dni roboczych lub telefon zastępczy, montaż folii ochronnej po naprawie wyświetlacza,
  • serwis door-to-door – zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu urządzenia między ubezpieczonym a serwisem.

Chcesz się dowiedzieć więcej na temat ubezpieczenia? Skorzystaj z naszego wsparcia. W Domu Ubezpieczeniowym Spectrum porównasz oferty i dopasujesz wariant do swoich potrzeb. Odwiedź nasze biuro lub zadzwoń – Doradcę Klienta znajdziesz na mapie placówek lub za pomocą aplikacji ubezpieczeniowej SPECTRUM mobile.


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.



Czat z Doradcą Spectrum

Witaj w Spectrum!

Aby rozpocząć rozmowę z Doradcą,

prosimy o podanie danych kontaktowych.