SPECTRUM to profesjonalny partner

7 listopada 2023

ciekawostki, SPECTRUM, ubezpieczenia

Swoją historię 3-letniej współpracy z Domem Ubezpieczeniowym Spectrum przedstawia Sylwia Jenczewska, Kierownik Oddziału w Czernikowie.

Placówkę franczyzową w Czernikowie prowadzę już od 3 lat. Dom Ubezpieczeniowy Spectrum przekonał mnie dlatego, że jest dużą multiagencją działającą na terenie całego kraju. Współpracuje ze wszystkimi wiodącymi na polskim rynku towarzystwami ubezpieczeniowymi, dzięki czemu daje szerokie możliwości do zaproponowania klientowi najlepszej oferty. Z mojego doświadczenia wynika, że to godny zaufania i profesjonalny partner, który umożliwia otworzenie swojej działalności nawet bez doświadczenia w branży, a tak właśnie było w moim przypadku. Chciałabym też podkreślić, bo według mnie jest to istotne, że otwarcie placówki franczyzowej SPECTRUM wbrew pozorom wiąże się z naprawdę niewielkim nakładem finansowym.

Jako świeżo upieczony partner SPECTRUM spotkałam się z bardzo miłym przyjęciem. Zagwarantowano mi kompleksowe wdrożenie do branży ubezpieczeniowej, pełen pakiet szkoleń oraz wszelkie wsparcie. Dzięki licznym kursom, materiałom pomocniczym i warsztatom zostałam doskonale przygotowana do zarządzania własną placówką. Oprócz wsparcia merytorycznego otrzymałam nowoczesne narzędzia pracy do przygotowywania ofert czy organizacji bazy klientów. Jest też scentralizowany system rozliczeń z towarzystwami, dzięki któremu nie muszę się martwić o rozliczenie z towarzystwami i mogę skupić się na swojej pracy.

Lubię swoją pracę, bo dzięki niej mogę się rozwijać, a jednocześnie czerpać z jej wykonywania ogromną satysfakcję. Doradztwo ubezpieczeniowe to praca z ludźmi, a przede wszystkim dla ludzi. To dla nich wykonuję ten zawód. To właśnie spotkania z klientami i rozmowa z nimi przynoszą mi najwięcej radości. Wydaje mi się, że najważniejsze jest to, aby nie traktować ich tylko jako konsumentów, którzy przychodzą kupić ubezpieczenie. Dla mnie każda osoba jest odrębną jednostką, posiadającą nie tylko pewną potrzebę ubezpieczeniową, z jaką do mnie przychodzi, ale także swoją historię. Bardzo lubię rozmawiać z klientami i słuchać tego, co do mnie mówią. Często otwierają się i opowiadają mi swoje przeżycia. Staram się, żeby w moim biurze panowała miła atmosfera i żeby każdy czuł się swobodnie. Uważam, że szczere zaangażowanie i zwyczajna, „ludzka” rozmowa to sposób na nawiązanie trwałej relacji z klientem. Przecież „nie sama praca, ale jej cel sprawia, że to jest coś wyjątkowego” (William Paul Young).

W SPECTRUM cenię sobie nieustanny rozwój tej firmy, nowoczesne technologie oraz wsparcie praktycznie w każdej dziedzinie i na każdym etapie. To marka, która troszczy się zarówno o partnerów, jak i klientów. Dołącz do nas i przekonaj się, że nie ma to jak w Domu!


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.