Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/dusnet/domains/dus.net.pl/public_html/dus/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3706
Dlaczego agenci wybierają multiagencję SPECTRUM? cz. 2 - Dom Ubezpieczeniowy SPECTRUM

Dlaczego agenci wybierają multiagencję SPECTRUM? cz. 2

3 stycznia 2019

ciekawostki, MSP, SADUS

Kontynuujemy cykl, w którym odpowiadamy na postawione w tytule pytanie. W pierwszym artykule z tej serii, wyjaśnialiśmy na czym polega fenomen Multifunkcyjnego Systemu Transakcyjnego SADUS przez pryzmat kalkulacji składki oraz wystawienia polisy. Zastanawiacie się pewnie Państwo co dzieje się z dokumentami  po tygodniu wystawiania polis, przyjmowania oświadczeń, umów sprzedaży czy wypowiedzeń od klientów. Otóż dwa razy w tygodniu, po zamknięciu raportu kasowego, agenci wpłacają zainkasowaną od klientów gotówkę na jeden rachunek bankowy. Niezależnie od tego czy są to pieniądze dla jednego czy kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych, dzięki scentralizowanemu systemowi rozliczeń i płatności, środki trafią na czas do odpowiednich odbiorców. Na koniec każdego tygodnia pakują wszystkie dokumenty w jedną paczkę i oddają ją kurierowi, który zawiezie ją do naszego Centrum Rozliczeń. Na tym kończy się cały proces rozliczania się z dokumentów i inkasa. Proste prawda?

Co jeszcze można znaleźć w naszym systemie?

Między innymi Centrum Wiedzy, w którym w prosty sposób odnajdziemy bazę kilkuset filmów szkoleniowych, treści aktualnie obowiązujących aktów prawnych, regulaminy i materiały pomocnicze. Oprócz tego znajdziemy też bazę niezbędnych w codziennej pracy kontaktów. Dzięki usystematyzowanym informacjom mamy pewność, że dane kontaktowe są zawsze aktualne i dostępne w jednym miejscu.

Jakby tego było mało, Multifunkcyjny System Transakcyjny SADUS zintegrowany jest z bazami GUS i CEiDG dzięki czemu możemy znaleźć w nim bazę przedsiębiorców, co zdecydowanie usprawnia pracę z klientami prowadzącymi działalność gospodarczą. Nie musimy włączać kolejnych kart w celu wyszukania szczegółowych danych o naszym kliencie, wszystko czego chcemy się dowiedzieć, dostarcza nam system SADUS.


Dodaj komentarz

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, Imię, adres e-mail w celu obsługi przesłanego komentarza do artykułu umieszczonego na stronie internetowej, opublikowania go, udzielenia odpowiedzi lub kontakt związany z obsługą zamieszczonego komentarza.

Dane osobowe będą przetwarzane w tym celu przez czas pozostawania artykułu na stronie internetowej.