Dlaczego agenci wybierają multiagencję SPECTRUM? cz. 2

Kontynuujemy cykl, w którym odpowiadamy na postawione w tytule pytanie. W pierwszym artykule z tej serii, wyjaśnialiśmy na czym polega fenomen Multifunkcyjnego Systemu Transakcyjnego SADUS przez pryzmat kalkulacji składki oraz wystawienia polisy. Zastanawiacie się pewnie Państwo co dzieje się z dokumentami  po tygodniu wystawiania polis, przyjmowania oświadczeń, umów sprzedaży czy wypowiedzeń od klientów. Otóż dwa razy w tygodniu, po zamknięciu raportu kasowego, agenci wpłacają zainkasowaną od klientów gotówkę na jeden rachunek bankowy. Niezależnie od tego czy są to pieniądze dla jednego czy kilkunastu towarzystw ubezpieczeniowych, dzięki scentralizowanemu systemowi rozliczeń i płatności, środki trafią na czas do odpowiednich odbiorców. Na koniec każdego tygodnia pakują wszystkie dokumenty w jedną paczkę i oddają ją kurierowi, który zawiezie ją do naszego Centrum Rozliczeń. Na tym kończy się cały proces rozliczania się z dokumentów i inkasa. Proste prawda?

Co jeszcze można znaleźć w naszym systemie?

Między innymi Centrum Wiedzy, w którym w prosty sposób odnajdziemy bazę kilkuset filmów szkoleniowych, treści aktualnie obowiązujących aktów prawnych, regulaminy i materiały pomocnicze. Oprócz tego znajdziemy też bazę niezbędnych w codziennej pracy kontaktów. Dzięki usystematyzowanym informacjom mamy pewność, że dane kontaktowe są zawsze aktualne i dostępne w jednym miejscu.

Jakby tego było mało, Multifunkcyjny System Transakcyjny SADUS zintegrowany jest z bazami GUS i CEiDG dzięki czemu możemy znaleźć w nim bazę przedsiębiorców, co zdecydowanie usprawnia pracę z klientami prowadzącymi działalność gospodarczą. Nie musimy włączać kolejnych kart w celu wyszukania szczegółowych danych o naszym kliencie, wszystko czego chcemy się dowiedzieć, dostarcza nam system SADUS.

Czy to już wszystkie funkcjonalności SADUS? Oczywiście, że nie!

W następnym artykule przeczytacie Państwo o tym jak ważnym narzędziem w firmie jest system CRM i jakie korzyści płyną z jego posiadania.

CDN…


Dodaj komentarz